Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pomoc w doborze ćwiczeń.
#1
Witam, jesten nowy na forum, to mój pierwszy temat. Oczywiście przeglądałem mnóstwo tematów na tym forum o podobnej tematyce aczkolwiek chodzi mi o coś konkretniejszego, bardziej pod moją osobe.
A więc, mam zamiar zacząć przygodę z policją ( KWP Kraków). Jednakże zanim złożę wymagane dokumenty chcę poprawić swoją siłę i kondycję. 19 lat, nałogowo paliłem jednakże jestem w trakcie rzucania, nie palę już tydzień. 176 cm wzrostu, ~68kg +/-. Mam dostęp do bardzo dobrze wyposażonej siłowni, mam zamiar poćwiczyć siłę i kondycję z którą najlepiej nie jest. Chodzę na siłownię, ćwiczenia siłowe plus rowerek, w miare możliwości staram się też biegać. W Kwietniu planuję zacząć chodzić na halę Wisły trenować TSF. Z samym testem wydaje mi się że nie będe miał większych problemów chodzi mi bardziej o jak najlepsze zdanie oraz o przygotowanie już pod kątem WF na Szkole Policji. Słyszałem o zaliczeniach, brzuszki, koperta, z tym nie powinno być większych problemów. Chodzi mi o bieg na 1km i wieksze dystanse. Jak do wygląda realnie ? Jakie dystanse, czy określony czas, jak ćwiczyć kondycję na siłowni lub w terenie. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam !
Odpowiedz
Polecamy
Testy do policji z odpowiedziami
#2
Najlepiej biegać na małe dystanse, ale dosyć szybko i polecam jeszcze basen i powinno być dobrze Oczko
28.02.2014 - złożenie dokumentów
26.03.2014 - Rozmowa wstępna KWP Katowice
27.04.2014- TW i TSF
12.06.2014- MS - Zaliczony
15.07.2014- WZ - Zaliczony
28.07.2014- WKL - Zaliczona
04.11.2014- Przyjęcie
10.11.14 - 22.05.15 - SP Katowice
Odpowiedz
#3
Bieganie jest najlepsze, jeżeli chcesz sobie wyrobić kondycję. To dzięki tej dyscyplinie nabiera się wytrzymałości.
Odpowiedz
#4
Małe dystanse niestety nic nie zdziałają. Tak zwane intwrwały są najlepsze więc może od tego zaczniesz?
Odpowiedz
#5
A co to są interwały? To jest może jakiś specjalny plan treningowy? Coś ktoś więcej może powiedzieć?
Odpowiedz
#6
Interwały, czyli raz szybciej, a raz wolniej. Sam zaczynam przygodę z czymś takim, bo jestem ciekawy efektów.
Odpowiedz
#7
Podobno interwały są dobre, jeżeli chodzi np. o bieganie. Ktoś może próbował i mógłby podzielić się jakimiś efektami?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości